Mâine e ziua cea mare!

keep-calm-there-s-just-one-day-left-3

“Mâine este ziua cea mare!

Toată echipa aşteaptă să înceapă evenimentul… toată lumea şi-a cumpărat biletul şi s-a asigurat că va fi prezentă.

O singură zi … doar atât avem, noi, echipa de organizare la dispoziţie pentru a vă arăta la ce am lucrat atâta timp ( peste 7 luni). Șapte luni de trudă, transpiraţie, lucru în echipă, oboseală, momente amuzante, şedinţe, telefoane la miezul nopţii, spontaneitate, idei geniale, întâlniri, articole.

În tot acest timp am lucrat alături de oameni cu viziune, cu putere şi multă încredere în forţele lor proprii, persoane ce m-au (de)motivat în anumite momente, dar cu care am avut cele mai mari realizări:

EVENIMENTUL BeTedXGalaţi pentru prima dată!

Mă bucur că am lucrat la acest proiect şi vă aşteptăm cu mic, cu mare mâine începând cu ora 10:00!”

Alexandra Manuela Lupu

Leave a comment